بیوگرافی و زندگی نامه کامل سحر قریشی + عکس
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

بیوگرافی و زندگی نامه کامل سحر قریشی | سحر قریشی در چه دانگشاهی درس خونده ؟ سن سحر قریشی ؟ شوهر سحر قریشی ؟ بيوگرافي بازيگر مشهور زن ايراني بنام سحر قريشي هم اينک در سايت پارلين قرار گرفت

پارلين » بيوگرافي بازيگران » بيوگرافي کامل سحر قريشي + عکس

همچنين شما مي توانيد در اين پست بيوگرفاي جديدترين عکس هاي سحر قريشي را نيز ببينيد

بیوگرافی بازیگران ایرانی

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (4)

بيوگرافي سحر قريشي در سایت سرگمی و تفریحی پارلین :

سحر قريشي متولد ???? است . همسر او مهران اخوان ذاکري است و ?? سال سن دارد . زندگي مشترک آنها چند سالي است که آغاز شده و روز هاي خوبي را با هم پشت سر ميگذارند . سحر قريشي تنها يک برادر دارد و رنگ هاي مورد علاقه اش مشکي ، آبي و قرمز است . سحر قريشي دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و اين آينده را براي خود پيش بيني ميکند . براي قريشي نوع پوشش و لباس خيلي اهميت دارد . او حسين سهيلي زاده را مانند پدرش دوست دارد.

Sahar-Ghoreyshi-4 (Custom)

نام اصلي : سحر قريشي

زمينه فعاليت : بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر

تولد : ? دي ????

?? دسامبر ???? ‏(?? سال)

تهران، ايران

محل زندگي : تهران، ايران

مليت : ايران

پيشه : بازيگري

سال‌هاي فعاليت : از ???? تاکنون

همسر(ها) : مهران اخوان ذاکري (همسر سابق)

سحر قريشي دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و اين آينده را براي خود پيش بيني ميکند . براي سحر قريشي نوع پوشش و لباس خيلي اهميت دارد

45252 (Custom) (2)

سحر قريشي در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس درباره نحوه ورودش به تلويزيون گفت: من کار اولم در زمينه بازيگري فيلم سينمايي «لج و لجبازي» به تهيه کنندگي آقاي زبر دست بود. در مراحل پاياني اين کار بودم که از طريق آقاي خيرابي به آقاي سهيلي‌زاده معرفي شدم. آقاي سهيلي زاده از من دعوت کرد تا براي نقش يلدا که حدود ??? نفر کانديد داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و براي بازي در اين نقش آمدم.
وي با بيان اينکه بازيگران در کار روتين تلويزيوني بيشتر ديده مي‌شوند، درباره بازتاب سريال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از اين سريال خيلي خوب است و مردم در کوچه و خيابان مرا مي‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در اين کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پيشکسوتان بزرگي ايفاي نقش مي‌کردم و کار اولم بود.

Sahar-Ghoreyshi-3 (Custom)

وي افزود: من براي بازي در چنين سريال پر قسمتي تجربه چنداني نداشتم. ضمن اينکه نقشم هم پررنگ بود اما آقاي سهيلي‌زاده با من همراهي کرد و کمک‌هاي او مرا به اينجا رساند.
وي درباره انتخاب بازيگران و اينکه آيا دوست داشته به جاي بازيگر ديگري در اين سريال ايفاي نقش کند؟ پاسخ داد: من در جايگاهي نيستم که بخواهم در اين باره صحبت کنم ولي به نظرم انتخاب بازيگران خوب است. روزي که من براي تست آمدم فقط براي نقش يلدا آمدم و امروز هم فکر مي‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترين شکل در جاي خود قرار گرفته‌اند.
قريشي درباره نقش يلدا نيز عنوان داشت: به نظر من تمام گيرايي داستان در اين است که پيش زمينه‌اي از زندگي يلدا وجود نداشته باشد. يلدا خودش پر از نگراني و معماست و همين است که اين جذابيت را براي اين نقش ايجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمي‌شود که يلدا که و چه بوده و همين تعليق باعث مي‌شود تا اين نقش براي مخاطب خاکستري به نظر برسد و نداند که مثبت است يا منفي.
بازيگر نقش يلدا درباره اينکه دوست دارد همچنان در تلويزيون بازي کند و يا به سينما برود تيز تصريح کرد: به خاطر اينکه تلويزيون رسانه ملي است، پر بيننده‌تر است و قشر بيشتري از جامعه تلويزيون مي‌بينند. ولي هم سينما و هم تلويزيون مي‌توانند بازيگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در اين ميان خيلي مهم‌تر است تا تکرار مکرر يک نقش. در تلويزيون مي‌توان به قيمت تکراري شدن ديده شد، ولي من دوست دارم در هر دو ژانر ديده شوم و نقش‌هاي متفاوتي را تجربه کنم.
وي با بيان اينکه من بيشتر برايم نقش و فيلمنامه‌ مهم است و سينما و تلويزيون زياد فرقي ندارد، گفت: يلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خيلي به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتي که برايش مي‌افتد، خودم را به جاي او مي‌گذارم و ري اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

Sahar-Ghoreyshi-1-1 (Custom)

سحر قريشي تنها يک برادر دارد و رنگ هاي مورد علاقه اش مشکي ، آبي و قرمز است طرفدار دو آتيشه استقلال است.

شيفته آراستگي هستم :

از اينکه براي زيبايي و آراستگي ام زمان صرف کنم بسيار لذت مي برم و زماني که درگير آن مي شوم، روحيه ام تغيير مي کند و انرژي از دست رفته ام را پيدا مي کنم. به همين خاطر در زماني که حالم خوب نيست سعي مي کنم براي ظاهرم وقت بيشتري را صرف کنم.

دلبستگي من به محيط آرايشگاه :

من عاشق محيط آرايشگاه هستم و آرامش زيادي را از اين محيط مي گيرم، گاهي که بي دليل دلشوره دارم به آرايشگاه مي روم و با يک مانيکور يا براشينگ ساده يا تغيير رنگ مو حالم را عوض مي کنم. آراستگي جزوي از يک زن است و خانم ها بايد هميشه به اين موضوع اهميت دهند. با وجود اينکه گاه پيش مي آمد به لحاظ مالي هم در شرايط خوبي به سر نمي بردم اما از رفتن به آرايشگاه دريغ نمي کردم چون مي دانستم که رفتن به آنجا باعث تقويت روحيه ام مي شود.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (2)

ذات زن و زيبايي :
آدم ها، وقت هايي که دل تنگ هستند به يک سمتي پناه مي برند و از آنجايي که ذات زن با زيبايي گره خورده است به همين خاطر وقت هايي که به لحاظ روحي دچار خلاء شده است دوست دارد که زيبايي اش را افزون کند. نحوه آفرينش آنها به گونه اي است که به زيبايي گرايش بيشتري دارند و پرداخت به اين مقوله روح آنها را آرام مي کند و انرژي زيادي را به آنها مي دهد، به همين خاطر افرادي که در زمينه هنر و تجارت در تمام دنيا فعاليت مي کنند، سعي دارند سليقه زنانه را در طراحي و توليد محصول شان لحاظ کنند چون مي دانند وقتي نظر آنها را تامين کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقيت شان بالا مي رود.

فکر نمي کنم اين موضوع ساده، احتياجي به پنهان کاري داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشيد، آنها بيشتر حرف هايتان را باور مي کنندو متوجه مي شوند شما چيزي براي پنهان کردن براي آنها نداريد و ازت اينکه حس واقعي تان را بدون پنهان کاري با آنها در ميان مي گذاريد، خوشحال مي شوند.

full-biography-of-sahar-qureshi-photos (3)
مردم از صداقت خوشحال مي شوند :

مردم بيش از هر چيزي از صداقت خوشحال مي شوند، از اينکه مي بينند جنس زندگي هنرمندشان شبيه به خودشان است با او بيشتر همذات پنداري پيدا مي کنند و وقتي شما با اين موضوع خوشحال مي شويد چه لزومي دارد به دروغ چيزي ديگري را بگوييد تا مبادا ديگران شما را به ساده انگاري متهم کنند. حتي اگر چنين اتهامي وجود داشته باشد، باز هم نبايد به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

بيوگرفاي سحر قريشي

مردم با نقش هايي که بازي مي کنيم حسابي درگير مي شوند و آن را باور مي کنند. حس باورپذيري آنها واقعا جالب و خوشايند است. هيچ وقت يادم نمي رود، سال ها قبل وقتي که در سريال دلنوازان بازي مي کردم مردم وقتي من را در کوچه و خيابان مي ديدند مرا مورد نصيحت قرار مي دادند يا به من مي گفتند: «خجالت نمي کشي به همسرت نمي رسي!» اين حرف ها از سويي خوشايند بود اما از سويي برايم سوال برانگيز بود که چطور مردم تا اين حد درگير نقش يلدا شدند؟

Sahar-Ghoreyshi-2 (Custom)

وي سابقا همسر مهران ذاکري بود، اين دو مدتي قبل طلاق گرفتند.

Sahar-Ghoreyshi-9 (Custom)

عکس کودکي سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

Sahar-Ghoreyshi-10

سينمايي :

???? لج و لج‌بازي || ???? دردسر بزرگ || ???? همه چي آرومه

???? گشت ارشاد || ???? ساعت شلوغي || ???? محرمانه تهران

???? نار || ???? دوباره با هم || ???? اکباتان

???? تو و من || ???? نردبان چوبي || ???? عبور از مه

???? زن. مرد. زندگي… || ???? نفس || ???? پنج ستاره

???? آنچه مردان درباره زنان نمي دانند || ???? دربست آزادي

???? نازنين (فيلم ????) || ???? آتيش بازي || ???? روزگاري عشق و خيانت

مچموعه تلويزيوني:

???? دلنوازان

???? شايد براي شما هم اتفاق بيفتد

???? شايد براي شما هم اتفاق بيفتد

42525 (Custom)

شبکه خانگي:

???? حال خوب من

???? نارمک (تهرانپارس)

???? سيسيلي‌ها

???? سه خط موازي

???? بچه‌هاي لواسان

???? مردي شبيه گرگ

414152 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران + بيوگرافي کامل

45252 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

414252 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

532636 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

5235236 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

8525263 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

sahar%20ghoreishi%2018 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

Sahar-Ghoreyshi-6 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

Sahar-Ghoreyshi-7 (Custom)

عکس هاي جديد سحر قريشي بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ايران

54252 (Custom)

بيوگرافي کامل سحر قريشي + عکس هاي جديد در سايت تفريحي و سرگرمي پارلين





:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: